اینتل چند پردازنده جدید را به خانواده Haswell اضافه کرد
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
اینتل چند پردازنده جدید را به خانواده Haswell اضافه کرد
دسته بندی : News,,
  • بازدید : (326)

 

Intel

روز گذشته اینتل رسما چند پردازنده جدید از خانواده هسول را معرفی نمود. تا به امروز اکثر پردازنده‌های هسول معرفی شده در سری‌های i5 و i7 قرار داشتند و در واقع همگی جزو رده‌های بالا و گران قیمت بودند. اما حالا اینتل چند مدل ارزان قیمت هسول را نیز معرفی کرده است.

اینتل روز گذشته چند مدل جدید از پردازنده‌های هسول را در سری‌های Celeron، Pentium و i3 معرفی نموده و علاوه بر آن چند پردازنده را نیز به سری‌های پرقدرت و گران قیمت i5 و i7 اضافه کرده است.

به این ترتیب با عرضه مادربردهای سری H81 (گیگابایت / ایسوس) و پردازنده‌های ارزان قیمت سری i3، Pentium و Celeron امکان تهیه کامپیوتر شخصی ارزان قیمت مبتنی بر پلتفرم اینتل میسر می‌شود.

Intel Sep2013 CPU list

همچنین با عرضه این پردازنده‌های خوش قیمت، انتظار می‌رود به زودی پردازنده‌های نسل قبل اینتل (Ivy Bridge) از بازارها خداحافظی کنند.

منبع:eteknix به نقل از زومیت


چاپ این صفحه
برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: